Så Gulligt Mina Klasskompisar Skriver Till Mej! :)

När du började i min skola , gillade inte jag dig så mycket (allså när du var ny)

efter ett tag var du okej och vi började prata ganska mycket..!

 men nu så skulle jag tillochmed kunna vara bästis med dig!! <3

Aw!! <3

aja ett inlägg i alla fall!!

____________________________________________________________________________________

Det där med tävlingen som var till på fredag ?

Jo , det är så att jag fick 14 kommentarer så då får vi se , får jag över 14 kommentarer till denna gång (tills på fredag)
så har jag öppen ännu en vecka , och om det fortsätter så så blir jag VÄLDIGT glad :D <3

Chacha , herråe bloggen , C ya! :) <3



Ps. Långt inlägg kommer senare , där jag kommer skriva om millas dop och så ;p <3 ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0