Nu när man ändå inte har något annat för sig,...<3

Chacha bloggen , de va ett tag sen JAG skrev ett normalt inlägg nu :)

Ida ringde mej nyss och sa att hon hade grymt tråkigt , hon bah : det finns INGET att göra, ingetingetinget , NADA , NOTHING!!

fattaru hur tråkigt jag har ?? ?!?!?!?!?!?!? x'd

Mina kära vänner Felicia och Ida vill nog ha Kommentarer och läsare på deras bloggar :)

FELICIA'S BLOGG :) (hon har ny design)
IDA'S BLOGG :) (GE HENNE MILJOOONER KOMMENTARER)


Öhmn , imorn om jag mår bättre så ska jag och älskling på bio , Trassel i 3D :D

Och på Fredag så ska Felli Sova här för vi ska sjunga Just The Way You Are på Millas dop ! :) <3

Kulkul!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva så jag får nog skriva HEJDÅ!! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

hahhahahhaha aa miljoner komentarer t mejjj <3333

2011-02-12 @ 17:04:48
URL: http://moottriing.blogg.se/
Postat av: Fannie ^.^

Hoppas ni får de bra å inte tycka de är pinsamt att sjunga X:(

2011-02-14 @ 21:19:02
URL: http://lifeeu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0